onsdag, april 22, 2015

Eskeland i skumringa




Det er tida for hjort. Dei flotte dyra som enda ikkje har oppdaga
hagen min, grønsakene mine og frukttrea. Til tross for at dei 
vandrar nokre meter i frå huset innimellom. Eg ser dei av og til
om morgonen, før gardane har vakna til liv her. Men dei spring
fort når dei ser meg. Men ein anna gjeng er ikkje like redd.
Denne gjengen her på fire dyr på ein bakke (Utetre) og to dyr på ein
anna bakke (nabogarden) beitar roleg i skumringa, rundt halv ti. Dei bryr seg 
ikkje om at bilane køyrer forbi eller stoppar. I dag køyrde eg faktisk
heim for å hente kamera og luska meg ut av bilen. Men dårleg med
lys, ingen stativ og kort med tid før dei valte å stikke av så 
vart ikkje bileta så flotte som eg hadde håpa på. Men hjorte-
stemning fekk eg no med på trykk. Flotte dyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!