søndag, april 12, 2015

Hønsenytt




Tre fine frøkner...
Eg har henta meg heim tre unge damer frå
Sveio i dag. Grunnen til det er at dei er av
rasen islandshøns. Og det har eg tenkt litt på
i det siste, denne rasen er nemleg ei gammal 
og litt sjeldan rase. Dei vert kalla vikinghøns også,
for Landnåmsfolket tok med seg denne rasa frå Noreg
til Island då dei busette seg der på slutten av vikingtida.
Hønsa kan bli veldig forskjellig både i fargar og trekk
og dei er hardføre. Så dette er spennande! 



Dei små kyllingane er no ei veke gamle og 
er aktive og fine. Ein mørk og to lyse vart det denne
gongen. Den svarte vert nok lik faren sin og dei 
kvite får nok svart mønser på seg. Eg håååpar 
på at alle vert høner! 


Hanen Inge lev enda og er stadig litt forvirra og rar og skjønn.
 Han prøver innimellom å kurtisere meg, men skjønar vel 
rett før at eg faktisk ikkje er ei høne. Så lite sjans på han, 
verken hos meg eller hos hønene. 


Står dørene opne eit lite augeblikk spring dei jammen meg fort 
inn. Ikkje berre inn i vaskerhuset, men også heilt inn
i stova om dei får mulegheita. Må jo berre ta bilete
av det før eg jagar dei ut. Dette er jo eksotisk territorium
for hønsa og hanen feirar med å gale høgt her inne også. 

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Nå fekk eg meg ein god latter her.
    Herlige høns

    SvarSlett
  2. Flotte og artige høner....hahaha....lykke til med kyllingene....

    SvarSlett
  3. Jepp, skikkelege godhøns dette her.. Mykje tull i den gjengen der!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!