søndag, april 19, 2015

Lambaslepp





Når lamba vert litt store og temperaturen ute stig så får
dei sleppe ut på dagtid. Dette er noko av det mest koselege
med å bu på gard. Det er liv ute på bakkane; små lamb
som spring og hoppar og kosar seg. Som knaskar i seg 
sine fyrste grasstrå og merkar at det smakar ganske godt. 
Graset har begynt å vekse så vidt på bakkane her og smørblomane
dukkar opp og lyser gult her og der. Det kryr også av
engkarseknoppar, eg gler meg til dei blømer, dei er så fine! 
Fin vårstemning på Eskeland om dagen! 

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder! Det er få som er så lykkelige som dyr som slipper ut av fjøset på våren. (",)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg også til lammene slipper ut der jeg kjører til jobb hver dag.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!