torsdag, mai 14, 2015

Endeleg, den store sådagen


I år har det vore kaldt så lenge. Som eigentleg kanskje er normalt, men
me vert gjerne litt bortskjemt med desse sydenvarme vårane me har hatt. 
Så i år har eg ikkje fått sådd før i dag, midten av mai! Lovleg seint, men
eg satsar på at det vert nokre grønsaker på meg i år også. 


Og endeleg får eg bruke plantespiseskeiene mine! Dei er så fine! 


I år vert det seks enkle pallekarmar med duk, i staden for
tre doble som eg hadde i fjor. Eg tenkte å strø kaffigrut rundt
karmane for å halde sneglane vekke! 


Inne er fleire vindauge fylt av spirer og små planter. Her frå 
kammerset der det står ulike tomatplanter, paprika, bønnestengler
og noko anna. Det var visst ikkje alle frø eg fekk til å spire, men
det gjeld å prøve seg fram! 



Frodig og fint i kjøkenvindauget. Squash og agurk
kan vere lurt å forså inne nokre veker før dei skal 
ut i drivhus. Kryssar fingrane for at det går bra! 



I fjor fekk eg til så mykje fine løvemunn i ei tønne. Så eg prøver å få
til flotte planter i år også, frå frø frå fjorårets planter. Billeg å samle sine eigne frø! 

1 kommentar:

  1. Dette blir jo spennende, håper avlingen blir vellykka! (",)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!