søndag, mai 31, 2015

Litt sommarleg stemning



I dag kjente eg litt sommarvarme! Endeleg. Og i morgon entrar me juni.



Det blømer og grøner og veks og kosar seg ute. 


Dei minste kyllingane veks til og har fått sleppe ut fritt ein liten time i dag. Og på den tida knaska
dei i seg ein god del baby-brunsneglar. Nydeleg!


I går planta eg om og sette ut tomatplantene i drivskapet. Paprikaen er ikkje stor nok enda og heller
ikkje squash og agurk. Jammen vart det sein planting i år men det vert vel nokre
tomater på meg etterkvart. 


Eg fekk tak i rabarbrafrø på nettet. Bestilt frå England. 
Desse tek i alle fall to år før dei vert til rabarbra som eg kan hauste inn. Men 
kjekt å prøve! Fort gjort å bli litt frøgira. No har eg potter til spiring både her og
der. Satsar på mykje god mat utover sommaren og hausten.


Kveldsstund i det grøne. Takk sommar, for at du kjem her i år også. Eg har sakna deg! 

5 kommentarer:

  1. God stemning på bildene dine, ser klesvasken henger ute. I år har ikke snora vært i bruk her ennå.. Rar sommer. 1 juni og fortsatt lue og vottevær.
    Godt du har gode snegleplukkere. Trodde bare det var moskusanda som liker brunsnegler, enda et pluss med høner, altså

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jau, klesvasken heng ute året rundt hos meg. Som har resultert i frosne klær, avslite klessnor, søkk våte klær osv. Men som regel vert dei tørre til slutt, og ingenting er betre enn lufttørka klær. Dei luktar så godt!
    Det er ikkje alle høner som knaskar i seg sneglar, men kyllingane elska det gitt. Kanskje fordi dei ikkje veit betre ;-) Får sleppe dei inn i hagen tenker eg! God veke til deg!

    SvarSlett
  3. Det ser så flott ut hos deg :) Måtte bare sola og sommeren komme hit til sommarøyo snart, for slik det er nå så synes jeg så synd på mine forfrosne småplanter som står ute. Dvergvekst på alt utenom jordbærplantene. :P
    Hvilke kyllinger er det du har? Brun-sneglespisere høres lurt ut, eller tar de bare baby-brunsnegler?
    Å dyrke rabarbra fra frø er skikkelig kjekt. De vokser fort og kraftig, nesten som man ser forandring fra dag til dag.
    Spekeskinkeprosjektet ditt var svært interessant, det måtte ha vært en sann glede å ha lykkes med den.

    SvarSlett
  4. Eg har både blandingskyllingar av Plymouth Rock og Sussex, og så har eg nokre islandskyllingar. Så eg håpar på at alle seks er høner! Nydelege små då. :-) Og foreløbig så er det berre dei små som et babysneglar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for svar Ingvild. Her borte i Fitjardelen går alt såre vel, bare litt varme og sol så eksploderer hagen. ( håper jeg )
      Får virkelig håpe at kyllingene fortsetter å spise snegler når de blir voksne, er du ille plaget med snegler hos deg? Vi tror vi går klar, men det er en del merkelige snegleskapninger litt her og der. Spraglete og mest svarte, mange, store gode, svarte snegler hos meg, men de spiser stort sett bare gress ser det ut som :-)

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!