torsdag, mai 14, 2015

Med ERNST i hagen



Eg har aldri vore fan av bokstavar, ord og tekstar i interiøret. Det vert litt for mykje LOVE, HOME og slikt for min del. Men eg er ein liten fan av han godaste Ernst Kirchsteiger. Dei som ikkje
anar kven denne mannen er så kan eg fortelle at han bur i Sverige og er superkreativ!
Han styrer på med både mat, hage og dekorasjonar, bygging og interiør. Svensk tv4 pleier
 å sende "Sommar med Ernst" og "Jul med Ernst" fast kvart år. Og det er skikkeleg
 herleg å følge med på. Men han Ernst, han klarer å lire av seg mange rare sitat.
Veldig filosofiske; nokre djupe, nokre sære, nokre rare, nokre morosame.
Og nokre av desse sitata hans har blitt ein del av ein kolleksjon i hans namn.
Og jammen dukka det ikkje opp eit hageskilt i julepresangen min frå ho
Marianne frå Toten. Så i dag, til ærefor han Ernst som me begge likar så godt,
så er skiltet på plass i yndlingskroken i hagen for tida! 

Og her måtte eg jo berre ha med eit bilete av han Ernst. I kjend stil, i kontakt med naturen.
Bilete henta frå www.dn.se. 

1 kommentar:

  1. Det er jo forskjell på bokstaver og bokstaver også. (",) Jeg er litt sånn at norske bokstaver (med måte) er greit, mens engelske og franske gir meg utslett. Så fint du har det nå på våren, forresten. Vi venter enda på den grønne plenen...

    Du spurte om linoljemaling og tørketid: Akkurat denne brukte tre dager, men da har det ikke vært spesielt varmt på det rommet der det har blitt malt (kanskje ca 10 grader). Den virka helt nymalt og våt ca ett døgn etterpå, men så "plutselig" blei den tørr. Da blei den helt tørr også, med helt hard overflate. Dette er Ottosons linoljefärg. På vinduene har vi malt med Jotun, og der var vindusrammer vi satte inn i går, og som var malt samtidig som disse veggene, fremdeles litt klebrig. Jeg vurderer derfor å bytte malingstype på vinduene.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!