torsdag, mai 21, 2015

O kjære, du min søte potet


Kva i all verden er dette for noko? Kva er det ho har på gong no då?
Kanskje nokon som lurar på det? 
Eg prøvde og prøvde i fjor. Med søtpotet herifrå og derifrå og til slutt
økologiske heilt frå Kinsarvik Naturkost i Bergen. Vart det noko spiring
på desse søtpotetene? Nei. Men no har eg fått nytt mot. Det er nytt år, nye
mulegheitar, nye ting å prøve. Har lest meg litt opp på spiring av til
dømes frø og stiklingar no og har ein ny teori på gong. Dersom søtpotetene
får ligge varmt og med høg luftfuktigheit, kanskje skjer det noko då? 
Difor har eg kjøpt meg to store med tendensar til små røter, lagt dei 
på litt jord i aluminiumsformer. Så har eg kledd dei med plastposar (til frukt/grønt)
frå matbutikken, dei skal visst puste littegrann og ikkje berre lukke alt inne.
Og eg har ikkje tru på at vinduskarmen på kjøkenet er den beste staden
til denne jobben. Så denne gongen er dei plassert over vinduskarmen på 
badet mitt. Den varmaste og fuktigaste plassen spør du meg!
Og då kryssar eg fingrane atter ein gong. Jammen vart eg hekta 
på såing, blomar og grønsaker i år igjen, men steike meg er det kjekt!

Her kan du lese tidlegare innlegg: 


Kva eg håpar på skal skje,
sjå denne bloggen her..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!