lørdag, mai 23, 2015

Slaktebenken



No har eg jo jammen meg eit heilt tun å ta meg av, som berre er 
mitt. Hengekøya har kome opp på mellom hønsehuset
og hoggestabben. Jau, det er ikkje der eg hogg ved, men slaktar
høns. Så fekk eg plutseleg lyst til å gjere noko meir ut av 
akkurat denne staden. Bakken der er ikkje noko særleg fin, så
ein liten benk var på sin plass. Og sist helg storkosa eg meg med
småsnekring, med resteplank og nokre gjerdestolpar. Benken er festa
med gjerdepålar i bakken og bakpå ryggen påhoggestabben. 

Og benken måtte også få seg eit namn synst eg: Slaktebenken!
Benken er god og djup, deilig å 
sitje på og sjå utover sjøen frå. Og så skal den nok få seg litt maling
etterkvart, når eg fyrst dreg fram malarpenselen att. Det er fint å lage
forskjellige soner/stader i hagen og på tunet og jammen vert det 
visst ein del benkar her og der! Men dei er svært forskjellige og det er gøy!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!