torsdag, mai 28, 2015

Granskudd



Rundt om får grantrea no irrgrøne skudd ytterst på greinene. Om ein 
plukkar desse inn no så kan ein lage både sirup og saft. Eg har prøvd 
meg på det første. Var litt spent på korleis smaken kom til å bli. Og fargen.
Det startar nemleg som grønt, vert gult, oransj og kan verte både raud og 
mørkeraud. Men smaken var søt og frisk på same tid, også litt lett syrleg. Og 
skal nok passe til både salte middagar og gode pannekaker (min sirupsfavoritt).
Og så er det jo ganske gøy då, å bruke grantreet til noko så godt! 

Granskuddsirup

granskudd 
nok vatn til å dekke granskota med
sukker

Eg plukka ein liter med granskudd. Dekka dei med vatn
i ein kjele og kokte dei møre i om lag ein halvtime. Så 
silte eg væska og kokte opp væska att med sukker. Det skal 
vere 2 deler sukker til 3 deler væske. Eg fekk totalt 5 dl
væske og tilsatte 3,3 dl sukker. Så er det berre å la det småkoke 
til sirupen tjuknar til. Fjern skum med ei tresleiv undervegs. 
Jo lengre ein kokar jo betre farge får ein, men om ein kokar
den litt for lenge vert det steinhard karamell, så pass på! 


Sjekk også løvetannsirup her, og hylleblomsirup her, også knallgode! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!