søndag, juni 07, 2015

Årets poteter I


Eg kosar meg med å prøve ut forskjellige ting, teknikkar og metodar. I fjor så prøvde 
eg meg på poteter sett på bakken dekka med høy. Det gjekk sånn halvvegs, men eg trur eg
hadde fått det til betre hadde eg sett dei ein anna plass enn langs med gjerdet mitt. I år tenkte
eg å bruke grisebakken som potetåker, men det var før eg høyrte eit potettips som kom frå ein svenske frå naboøya Huglo. Og eg satsa alt på hans tips og er kjempespent på korleis det går. 
Hans råd er å legge litt jord i botn på ein stamp til dømes. Så legge poteter og dekke dei med eit
tynt lag med jord. Deretter ventar ein til potetene spirer igjennom jorda. Fyrst då dekker ein 
med eit nytt tynt og lett lag med jord og gjentek alt på ny. Dette skal då bli ei rak og flott potetplante og forhåpentligvis gi godt med poteter oppover. Eg har teke i bruk alt eg har av stampar og korger
og har også snekra meg ein kasse av pallar og plank. Det er sjølvsagt viktig å ha hol i stampane
slik at vatn renn i gjennom. Elles brukar eg heilt vanleg jord som eg gjerne blandar inn litt sand,
litt hønsegjødsel, kaffigrut og anna i slik at ho vert lett og fin. 

Nokre gode tips for setting av poteter:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!