lørdag, juni 13, 2015

Brennesle


For første gong har eg brukt brennesle i matlaging. Eg har vel kanskje
vore litt småskeptisk sidan ryktet til blada tilseier brennande merker på armar
og føter. Men no har eg lært meg å plukke MED hanskar og har lagt suppe
fleire gongar. Det er ulike oppskrifter på brenneslesuppe, nokon føretrekk
å lage mest muleg rein suppe, nokon har oppi poteter eller erter for litt meir
tjukkleik på suppa. Eg er veldig glad i maissuppe og prøvde denne i denne gongen
å ha mais oppi. Det vart veldig godt, mais gir ein god sødme på suppa og tjuknar den fint.

Grøn og fin brenneslesuppe

2 personar

5dl brennesle
1 gul lauk
2 fedd kvitlauk/1 kinesisk kvitlauk
5 dl kraft/buljong
1 boks økologisk mais
1 boks kokosmjølk
salt/pepar
lime

Skyll blada i kaldt vatn. Surr hakka lauk og kvitlauk mjuk i litt olje. Vend
i mais og brennesle til brennesla dett litt i saman. Ha over kraft og
la det koke i fem minutt. Ha over kokosmjølk og la det koke vidare i fem minutt.
Bruk stavmiksar og kjør suppa glatt. Tilsett salt, pepar og litt limesaft etter smak.
Server straks! Brød med godt smør er ein vinnar attåt! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!