onsdag, juni 03, 2015

Grisemisunnelig


Alle får seg grisar om dagen! Vel, alle er vel å ta litt hardt i. Men det ser
ut at fleire vil ha grisar ute om dagen. Det er strålande nyheiter og eg
støttar dei fullt ut! Her er naboguten sine flotte nye grisedamer, henta 
for ei veke sidan og no i dag gjort til kjendisar på denne bloggen her.
Og eg kjenner det rykker i griselengselen. Men, eg får berre vente til
neste år og ete opp den maten eg har fyrst! Men sjå kor herlege då!!
                                   

3 kommentarer:

  1. Griser ser helt fantastiske ut! Det skal komme griser til Eidens hage. Men når skal være usagt, men en dag. :-)

    SvarSlett
  2. Hopp i det og hent heim to freske grisar til neste sommar då! :-)

    SvarSlett
  3. Og jeg svarer her, genialt det , da ser man svaret med en gang ;-)
    Neste år blir et godt griseår kan jeg tenke meg, kommer nok til å prøve å få fatt i skogssvin/ frilandsgris eller hva det heter, på Fitjar har de bare de " vanlige" ? Men alle griser er nydelige, så jeg tar hjem det vi får tak i.

    Brunsnegler og plantasjen har jeg lest mange sinte mennesker fortelle om. Ser bilder av pallekarmer med nålekanter ala dueskremmere på tak for å hindre brunseglen, en ivrig rakker.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!