søndag, juni 14, 2015

UTRULEG saftige rabarbramuffins


Desse muffinsane pønska eg ut på morgonkvisten. Det er dessverre ikkje muffins
som du berre hiv i saman men det krev litt tid og planlegging. Dei er nemleg
utruleg saftige og har søte og syrlege bitar av raud rabarbra inni seg. For sidan eg er
sirupshekta for tida så bunnar dette også i ein sirup. La meg forklare, det er faktisk
ikkje så vanskeleg. Men absolutt verdt det!

Muffins med sukkermarinerte rabarbrabitar

Rabarbrabitar
Kok opp 3 dl vatn og 2 dl sukker
til det tjuknar litt. Ha så oppi tynne skiver
av 2 rabarbrastilkar i sukkerlaken og la det småkoke
i om lag fem minutt. Bitane skal bli mjuke/møre  
men ikkje dette i frå kvarandre. Ta ut bitane
og legg dei gjerne på litt bakepapir. Kjøl ned. No har 
sukkerlaken blitt ein sirup med smak av rabarba faktisk og 
det kan du helle på eit glas om du vil! Hakk lett bitane
av rabarbra med ein kniv. Ta gjerne litt ekstra sirup over. 


Muffinsrøre
3 tempererte egg
3 dl sukker
5 dl kveitemjøl
2 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
250 g smelta og avkjølt ekte smør

Visp opp luftig eggedosis. Bland forsiktig inn den silte mjølblandinga 
og så det avkjølte smøret. Ha til slutt i rabarbrabitane og vend forsiktig
til dei har fordelt seg fint i røra. 
 Ha om lag ei isskei røre oppi kvar muffinsform og steik dei på 
225 grader i 10-14 minutt til dei er lett gyldne på toppen. 
Avkjøl på rist. Før dei er heilt avkjølte kan du gjerne smøre litt
sirup på toppen av kvar muffins. Dette trekk etterkvart nedi muffinsane
og gjer dei enda meir søte og saftige! 



2 kommentarer:

  1. Har akkurat vært å henta meg noen rabarbra-røtter på bygda. Satser på at de vokser til, sånn at det blir litt alt i år. Da skal jeg prøve denne oppskrifta! (",)

    SvarSlett
  2. Ja, dette var snadder! Og er i den prosessen eg også, skulle gjerne hatt mykje rabarbra sjølv, men det kjem seg nok etterkvart. Men får meg heldigvis nokre stilkar her og der! :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!