søndag, juli 19, 2015

Lyslykt


Eg stikk av og til innom internasjonale matbutikkar og handlar med
meg det eg treng til kammerset. Denne gongen kom eg over denne
boksen. Ein stor hermetikkboks til ein svært billeg penge pga at 
den var gått ut på dato. Og eg ville ha boksen, så den vart med heim!


Hønsa fekk kikertene, boksen vart vaska og nokre lyshol vart ordna
med spiker og hammar. Det er faktisk veldig greit å slå hol
i gjennom når boksen er uopna, då mister den ikkje formen undervegs.


Koseleg lyslykt på sommarbordet ute. Berre synd at regnet kom då.


2 kommentarer:

  1. Veldig kjekt å gjenbruke og det er du sabla flink til! Har hørt at det kan være lurt å fryse vann i tomme hermetikkbokser man vil banke spikermønster i for å unngå at det blir bulker.

    Jeg og en venninne tok hermetikkbokslyslyktlaginga litt lenger http://hilfigen.blogspot.no/2012/12/metallslyd_9.html

    Ha en fortsatt fin "sommer"

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!