mandag, juli 13, 2015

Søtpotetspiring


Dei som følger bloggen min veit at dette har eg strevd med lenge:
å spire søtpoteter! Eg skal liksom klare det, sjølv om det sikkert ikkje
blir noko ut av det! Og ja, endeleg klarte eg det! Oppskrift? Pakke
dei inn og sette dei på badet! Eg har nemleg eit svært lite ventillert
bad (det luktar oppussing her etterkvart ja) og der i varmen og fukten
trivts visst desse grønsakene her. 


Det kom altså ein del spirer på begge potetene. Men berre i den 
eine enden, anar ikkje kvifor egentlig. 


Så då var det å skjære opp den øverste delen og å sette dei i potter.
Innpakka i aluminiumsfolie, kanskje litt overtruisk her men eg trur
det hjelp til for å halde varmen. Og så inn i pose og hengt opp
på badet. Og så ventar omplanting i større potter etterkvart og kanskje
inn i drivhuset. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!