onsdag, september 09, 2015

Rips + sjokolade = deilige muffins!


Eg fekk endeleg plukka inn dei siste ripsa. Eg har vore treig med dei i år, men
så har det vore så mykje anna då. Og i sommar har eg saft i bøttevis, eller i mange
glas i alle fall. Så ripsa har fuglane fått forsynt seg litt med under nettet og eg
lagar ikkje ripssaft i år. Men det vert prioritert ripsbakst i staden for. Blant
anna desse muffinsane eg laga i går. Og dei var enda enda betre i dag, saftige
og gode, både søte og syrlige og friske på ein gong. Og herleg sjokoladesmak. 
Vil du prøve deg? Har du nokre få rips hengande att på busken? Har tanta di
ein busk? Ein nabo eit stykke frå deg kanskje? Prøv i alle fall!

Sjokoladeripsmuffins

3 egg
3 dl sukker
2 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
5 dl kveitemjøl
250 g smør
100 g mørk sjokolade
4 toppa ss brunt sukker
4 ss kakao

5 dl rips - ferske eller fryste

Smelt smør og ha sjokoladebitar oppi. Tilsett brunt sukker og kakao
og rør godt til ei jevn blanding. La kjøle litt ned. 
Bruk romtempererte egg og visp luftig eggedosis. Sikt over mjølet og vend
det forsiktig inn i eggedosisen. Ha så oppi sjokoladesmørblandinga og rør
forsiktig til ei jevn røre. Bland så inn rips. Fyll muffinsformer, eg nytta her
store former. Steik på 215 grader i 15-20 minutt (ca 30 min ved store former).
Bruk ein trepinne til å sjekke om dei er steikte før du tek dei ut og lar dei avkjøle
på rist. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!