mandag, september 14, 2015

Tur til Dyrskun

Bilete henta frå www.dyrskun.no

Her var eg i helga. Har aldri vore på Dyrskun før, så det var nok på tide. Og tenk kva
eg har gått glipp av! Og då meiner eg ikkje alle folka som kjem der for det var litt for 
mykje folk for min del, men alt kjekt som fins på marknaden. For ei med allsidige
interesser så passa det perfekt! Til neste år er denne marknaden faktisk 150 år. I starten
var det mest for landbruk og husdyrhald, men den har med åra utvikla seg til å romme
det meste. Men ja, du kjem ikkje unna svære traktorar og maskinar, store oksar,
mannfolk i skinnvest og spekepølser i fleng.






For min del måtte eg leite litt etter bruktskattar, då eg 
hadde høyrt rykte om at det kunne finnast der. Mykje
gammal fin emalje var der jammen meg, og det freista!
Eg fann meg også eit gammalt Noregsglas med smal 
opning, endeleg. Lurar på kor hen og kor tid
desse er produsert, sidan dei skil seg slik frå dei vanlege
glasa.



Litt emalje vart med heim. Denne baljen/vaskefatet med svart
kant og ei blå sil. Akk...


Epler i massevis. Gode epler i massevis. Lokkande
epler i massevis.


Ferske grønsaker. Eg klarte ikkje å dy meg og kjøpte
med meg ein gigantisk squash med meg heim. 3,5 kilo
squash til 25 kr. Vegetarveke vert det nok no.


 Spennande typar syltetøy, mykje inspirasjon å hente her.


Her er ei samling ulike gelear. Men det mest fascinerande
var nok praten med dama som laga dei. Utruleg dyktig
dame som deler min glede for bær og sylting og smak!


Og dette var noko av det mest kreative og gode eg smaka på
marknaden. Gulrotgraspesto frå Han Sylte. Utruleg god og
frisk på smak, litt syrleg og litt søt faktisk. Mykje betre enn
ein vanleg pesto spør du meg. Gler meg til å prøve dette sjølv
til neste år!


Litt sikling på denne her. Så fin.


Og nesten litt sikling på denne dama her, men mest
glede over å kunne snakke litt med ei så flott dame!
Bodil Nordjore, dama bak flotte kokebøker, bakebøker,
den flotte dialekta og mykje kunnskap om mat og tradisjon
i Noreg! Då måtte det takast eit bilete av meg og ho.


Og drøyme, drøyme. Ein slik vil eg ha. I framtida
ein gong. Eg skal ha ein slik. Så det så.



Og litt mjøl vart det også. Økologisk mjøl til surdeigsbaksten.

Elles var det alt av gode smakar, blant bakst og sjokolade,
saft og syltetøy og sirupar, pølser og kjøt. Veldig kjekt å besøke
for ei matinteressert jente. 

3 kommentarer:

  1. Åh det så gøy ut! dyrskun har jeg hatt lyst til å dra på i flere år, ble ikke bedre av å se dette :-D Hansylte har gjort stor suksess, det er så moro.

    SvarSlett
  2. Jammen meg, der må dåke reise! Litt intenst å vere der, men om ein tek seg litt pausar så får ein ta runden gjennom det meste. Og smake på mykje godt! ;-) Til neste år!!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!