onsdag, oktober 28, 2015

Akk, Värmlandsloppis


Jau, grunnlag for Sverigebiltur var jammen meg loppis/bruktkjøp/loppejakt, kjært barn
har mange navn. Og det fann med, til tross for at sommaren er høgsesong for slikt i nabolandet. 
Her frå Jätteloppis i Forsby, ein stor låve med mykje rart. Mange kule lampar. Men eg begrensa
meg til ei tissepotte og eit sylteglas, sylteglaset bytta eg i ei skål seinare, slik kan det no gå..


Favoritten, på fem loppisar var Ullas loppis inni ein hage inni eit byggefelt i kommunen Forshaga
den beste. Kanskje ikkje så mykje utval, kanskje ikkje svenske hyperbillige loppeprisar, men mykje
fint og reint og kvalitet! Anbefaler den dama der altså! 


Ullas Loppis


Og her var varene gitt. Nydeleg emaljebrett, emaljelysestake, blå liten glasvase. Akk....Måtte berre
ta med ut ting og tang for bilettaking, det er jo så fint ute om dagen.





Ei lita herleg pressglasskål. Heilt nydeleg. 



Halvliterskanne, emalje, frå Kockums Emalj.


Lita søt emaljeskål, bytta med Marianne, ho fekk ein syltburk på tre liter frå meg!


Vaskefat i emalje, Kockums. Rett i bruk! 


Ein haug med bestikk, rustfritt, samt to herlege og ikkje minst knallgode sakser frå
Ullas Loppis og ein storloppis i Forshaga. Storloppisen var skikkeleg skitten og stor 
og hadde mykje skrot, men potensiale for å finne mykje bra. 
Særleg om ein hadde kunne køyrt bil heilt heim, då hadde eg teke med meg ein stol og to. 


Såpekar/behaldar. Nydeleg. Her fylt med demererasukker for augeblikket. 
Skal i bruk på eit vis, har berre ikkje bestemt meg for kva enda! 



Ei real tissepotte frå Jätteloppis. Litt dyr (70kr) og rusten, men herrrrleg. Og skal ikkje
tissast i meir. Nb! Den er vaska godt ja! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!