fredag, oktober 09, 2015

Raudt i raudt - Nyper


Ut og plukke nyper. Kikkar du deg rundt ser du dei raude og fine på dei
stikkande buskane rundt omkring. Dei er fine til å pynte med men kan også
trygt etast. Eg har tidlegare tørka nyper som eg har brukt til te, men har også
kjørt tørka nyper til pulver som kan tilsetjast i forskjellig. Dei er jo sprekkfulle av c-vitaminer
desse her.


Det vert gjerne litt arbeid når ein plukkar nyper og skal reinske dei etterpå. Dei må
delast i to og så må frøa tas ut. Fint arbeid til å drive med ute i sola dette.


Her har eg laga nypemarmelade om eg kan kalla det det. Eg har kokt opp halve nyper i litt vatn
og litt pressa appelsinjuice. Så har eg tilsett nokre fryste bringebær for å få litt meir sødme.
Dette har eg kokt til alt vert mørt, deretter har eg most det og silt det. Så har eg kokt det opp
med litt jam og så litt sukker før det vart fylt opp på varme glas. Ein herleg marmelade med mykje
god næring i. God søtsmak og fin raudfarge. Til dei vinterdagane når ein treng littegrann
ekstra i kroppen. 

Ut og plukk nyper du også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!