søndag, oktober 18, 2015

Oktober - EPLER


I går var det den store epledagen. Som sikkert gjekk mange hus forbi. Også
meg, men eg høyrte det på radioen. Og tilfeldigvis hadde eg då laga ei eplekake
Det er no på hausten at eplekakene er kjekkast å lage, med norske gode epler. Og eg er
som regel alltid i utforskingsmodus, må alltid prøve meg på noko nytt. Denne gongen
vart det totalt kanelfri eplekake, det treng no ikkje absolutt vere kanel i den? Men med
brunt sukker, kokos og mascarponeost. Superenkel å lage og utruleg saftig og god! Og
dobbelt opp med kos når den vert laga i ei herleg form altså (men om det er sjølvsagt ikkje
nødvendig). 

Oppskrifta kjem her:

Supersaftig eplekake

125 g smør
50 g brunt sukker
75 g kvitt sukker
3 egg
125 g mjøl (spelt/kveite)
50 g kokos
1 boks mascarponeost
1 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
3-4 gode epler, skrella og delt
demererasukker/perlesukker

Set ovnen på 180 grader. Smør forma. Rør smør og sukker
til ei jevn masse. Ha i det tørre. Ha i eitt egg om gongen og bland godt. 
Ha til slutt i mascarponeost og kokos. Hell deigen oppi forma og press
epleskiver nedi. Strø demererasukker eller perlesukker på toppen. Steik
i ovnen i ca 40 minutt, sjekk med ein trepinne om kaka er ferdig før du tek
ho ut. Avkjøl og server som den er, med krem eller is attåt. Og sjølvsagt kaffi!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!