lørdag, november 28, 2015

Karamelldrops

Ein av mine nyaste bruktfunn fylt med deilige karamelldrops!

Sakte men sikkert kjem eg i gong med godteri til jul. Eller før jul. Det
vert jo gjerne så mykje akkurat i jula har eg funne ut, så heimalaga godt
kan gjerne nytast i tida før! Eg kom over ein oppskrift på smørkaramelldrops,
frå ei svensk jente som heiter Frida, og driver Fridas bakblogg. Ho lagar så 
mykje godt! Karamellar har eg laga mange gongar, men desse er harde, som 
drops. Og med litt forandring i oppskrifta så laga eg heilt nydelege karamelldrops!
Ikkje var det vanskeleg heller, berre moro. Vil du prøve? Her kjem oppskrifta:

Karamelldrops
(ein heil del drops!)

1 dl brunt sukker
3 dl kvitt sukker
2 dl lys sirup (eg nytta hemmalag granskotsirup!)
2 dl kremfløyte
50 g ekte smør
2 ts knust maldonsalt

Ha alt saman i ei panne med tjukk botn. Kok opp og rør om av og til. Etter ei 
stund kan det vere lurt å setje ned temperaturen litt. Du må nytte eit sukkertermometer
til å måle rett temperatur. Røra skal koke til den når 140-145 grader. Ta panna
av plata og hell massen utover eit smurt bakebrett, eit bakeark i silikon eller
anna. Det bør vere smurt slik at den ikkje klebrar seg fast. Vend på massen med
ein bakespade eller spatel til den er kjølig nok til å jobbe med hendene på (framleis
litt varm). Eg delte den opp i fire deler og laga ei lang pølse om gongen. Det beste er 
å dra pølsa ut, ikkje å rulle den. Klypp så pølsa opp i passelege bitar og la
dropsa kjøle seg på bakepapir. Etter dei er avkjølte kan det vere lurt å rulle dei
i melis slik at dei ikkje klebrar seg til kvarandre. Ha i lufttett boks, i fin papirpose
eller på glas. Supert til å gi vekk til jul! 


2 kommentarer:

  1. Åhh, disse ser kjempegode ut!
    Nam

    Fin lørdag ønskes

    SvarSlett
    Svar
    1. dei var skikkeleg gode også! Smakar ekte karamelldrops! :-)

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!