tirsdag, november 10, 2015

Oh la la for nokre kjeks!








Marianne frå Toten introduserte meg for desse kjeksa
i sommar. Faktisk så knaska eg i meg ein god del på 
Finlandsturen vår. Og no syns eg det var på tide å 
lage dei sjølv altså. Det må seiast at desse er vannvittig
gode og også mettande! Dei har rugmjøl i seg i staden for
vanleg kveite. Men jammen har dei mykje sjokolade og sukker
også, så dei er no absolutt ikkje så supersunne. Men det er
vel også sunt å unne seg noko usunt av og til?
Kjeksa er ikkje sprø som ein er vant til, meir mjuke og deilige.
Og så litt salte då, akk....
Oppskrift under:

Oh la la SJOKOLADERUGKJEKS nam nam!

200 g mørk god sjokolade
28 g smør
45 g grov rug
1/2 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker - ekte vanilje
1 klype salt
2 store romtempererte egg
170 gram muscovadosukker eller brunt sukker
Maldonsalt/flaksalt

Smelt smør og sjokolade forsiktig i panne eller
over vassbad. Kjøl det lett ned. Bland mjøl, bakepulver,
vanilje og salt saman. Visp egg luftig, ha i sukker og visp 
til alt sukkeret er oppløyst. Bland forsiktig i sjokoladeblandinga
og så mjølblandinga. Set deigen i kjøleskapet i om lag 30 minutt.
Set ovnen på 180 grader og dekk bakeplater med bakepapir.
Bruk skei eller isskei og ha på ei skei per kjeks. Trykk dei lett ned 
og strø på litt godt flaksalt på toppen. Steik i ovnen i 10 minutt,
ta ut og avkjøl på rist. Kjeksa er veldig skjøre så ver forsiktig når du
flyttar på dei. Dei held seg i kjøleskapet i nokre dagar, eller dei 
kan frysast ned. 

5 kommentarer:

  1. For en glede , for en overraskelse . Tusen takk for at du ga litt SOLSKINN i form av deilige smaksprøver fra deg. Det var helt nydelig, jeg har vært storsinnet og delt på familien også. Alle har smattet og kost seg med smaksprøvene og KJEKSENE er blitt et folkekrav å lage her i heimen også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så moro Brit! Og skulle ha sendt med enda fleire då ;-) Nei, du får nok bake dei til helga skal du sjå :-)

      Slett
  2. Kjeks er alltid sunt. Ihvertfall for sinnet :-D disse så meget gode ut, så jeg tror det blir kjøkkentjeneste på meg idag, God helg til deg ☺️

    SvarSlett
  3. Ser - og høres - livsfarlig gode ut. Men rug er jo sunt, da, hi hi.

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!