mandag, november 09, 2015

Vesle speil på veggen der...


Dei som likar å følge med på interiør har sett trenden med runde speil
med gjerne ei skinnreim rundt. Eg likar slike speil veldig godt, men eg likar
heller å lage slikt sjølv enn å kjøpe mykje nytt til hus og heim. På badet har
eg ein variant med eit gammalt 70-talls brunt rundt speil med far sine
gamle heimalaga skinnbelter rundt. Og då eg såg eit rundt speil frå
ca 80-90-talet på eine bruktbutikken på Stord så grubla eg lenge om eg 
skulle kjøpe det eller ikkje, og kva eg eventuelt skulle finne på med det. Så det
har stått her langs med veggen nokre veker no og idear har blitt forkasta
ein etter ein. Til eg fann ein gammal og godt rusta kjetting i steinmuren 
i gamleløa her borte. Den fekk seg eit colabad, ein vask og så vart den 
festa på speilet. Eg syns det var herleg! Ikkje har eg bestemt meg enda om eg
skal male speilet eller ikkje, det må eg kjenne litt på gitt. 




Speil i stova gir enda meir rom i rommet. Og plutseleg fleire
detaljar. 


Rust kan vere ganske så fint syns eg. Det gir liksom både ein anna
farge og tekstur til heimen. 


Eg laga hol på begge sider av speilet og sette inn to krokar som eg 
kunne feste speilet på. Enkelt og billig og herleg! 

1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!