tirsdag, desember 08, 2015

Stemmetid for den finaste heimen






Jau. Då er det stemmetid for konkurransen Sunnhordlands Finaste 
Heim! Det er nokre som har spurt kor tid og korleis dei kan stemme
så difor legg eg ut ein link her:


Tida vil no vise kven som vinn, smaken er som baken og den er
sjølvsagt delt. Nokon likar lyst og kvitt, nokon likar fargar, nokon
likar pastellar og nokon likar sterkt og klårt, nokon
likar design, nokon likar bruktskattar, nokon likar mykje, nokon likar
lite, nokon likar ditt og nokon likar datt. Slik er det med alt, og det
er no godt me er forskjellige, om ikkje ville det ha vore dørgande kjedeleg
i denne verda! 

9 kommentarer:

  1. Ups, ikkje så lett å "snike" seg innom Vikalappen (me kaller avisa det me som er oppvokst over Fjorden).Uten å abonera .

    Velger å ikkje stemme da siden eg ikkje år se ka dei andre holder på med.
    Ha ei fin førjulstid, klem,

    SvarSlett
    Svar
    1. Får skulle det være, f en min er utslitt, det blei egentlig over jorden, også men fikk retta opp det.

      Slett
    2. Hei!
      Så kjekt med intersse for konkurransen! Er heilt enig, ein skal vurdere alle heimane før ein eventuelt stemmer :-) Har vore lukka for abonnentar ja, men det skal ligge ute biletesamling for kvar heim også. Men ikkje godt å vere klok på kvar :-)

      Slett
  2. Må visst være abo for å kunne stemme :( Hadde jeg kunnet stemme hadde du fått min stemme! Du har det så fint

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikkje lett dette her nei! Eg måtte inn og kikke i går og fekk til å stemme - eg er ikkje abonnent. Stemte ikkje på meg sjølv altså!! ;-) Blir moro å sjå kven som vinn!

      Slett
  3. Jeg fikk stemme jeg selv om jeg ikke er abonnent. Rett under første avsnitt står det Her kan du stemme... Jeg trykket på linken og fikk stemme der.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla! Takkar for stemma, til tross for at du ikkje bur i Sunnhordland! :-) Eller, du kan jo ha stemt på nokon av dei andre, no var eg litt rask. Men kjekt at du viser interesse i alle fall! Moro med slike konkurransar! I alle fall slike små ;-)

      Slett
    2. Joda, jeg stemte på deg. Så gjennom de andre først, men syntes det var mye "moderne". Jeg er liksom ikke helt moderne jeg da.
      Hilsen Camilla i Harstad

      Slett
  4. Har forsøkt igjen, fra PC denne gangen, så nå har eg stemt på deg :-)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!