onsdag, januar 20, 2016

Eskeland i vinterdrakt


No kjem mildveret snart. Difor er det kjekt å få dele litt vinterbilete frå
heimen min. Ingen veit, kanskje er det lenge til neste gong tunet er dekka
med så mykje snø og herleg lys! 
Øverst er eit svart-kvittbilete frå i går, men det er noko med svart-kvitt foto
og snø. Det ser nesten ut som i gamle dagar spør du meg. 



Morgonstund ute. Sola har nett klatra over fjellet og lyser inn på tunet. 
Endene har ikkje heilt skjønt dette med snøen og eg har teke nokre
på fersken i å fly eit stykke, lande og så bom sit dei der i den 
høge snøen. Denne vesle her henta eg med meg opp til mammo si.


Ettermiddagssol.


Sola som kikkar over fjellet, rett før ho lyser opp snøen rundt.
Fuglebrettet ber tungt på all snøen som har kome. Eg har fylt 
på med mat til dei, det treng dei no!


Tidlege stråler, magisk augeblink dette her. Det er mørkt og lyst
på ein gong. 


Vegen må brøytast, denne gongen har den blitt brøyta mange
gongar og brøytekantane veks seg større og større. 


Det freistar ikkje å sette seg på dei kalde stubbane eller på
benken. Men fine å sjå på er dei i alle fall!


Hønsehuset i vinterlys og ettermiddagssol.


Når sola går ned over kanten her kan den framleis
sjåast på fjella i Kvinnherad. Her kan eg sjå innover
Rosendalsalpene, eit nydeleg syn.

Nyt dei siste dagane med kulde og vinter, snart kjem plussgradene att! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!