tirsdag, januar 12, 2016

På tide med perler!


Perla du då du var lita? Kanskje barna dine har perla? 
Og du fann perler overalt i periodar? Eg heiv meg visst over 
det eg også. I romjula hadde eg og to kjekke jenter
ei perlestund. Perling er stillesittararbeid. Ein kan ikkje 
vere rastlaus då. Vel, kanskje slitnar vel ein nakke eller
nokre skuldre etterkvart, men det er vel verdt det? 


Her har eg hekla nøkkelringar! Blå for nøkkel til blåbilen min, ja,
eg kallar den det, for den er så blå. E er husnøkkelen til Eskelandshuset mitt, 
El er til min nye sykkel som ja, er ein el-sykkel! Og den siste er berre 
rosa og gul og grønn og glad og er for jobbnøklar. Så no vert det
herlege fargar i kvardagen gitt!



Eg har lenge ønska meg eit fint skilt til kammerset. Har
til og med vurdert eit svensk skilt, det svenske ordet for 
spisskammers er skafferi og er ganske så sjarmerande. 
Men bestemor sa alltid kammerset og då vart det det. 
Og her er skiltet. Botnen er eit lite brett, faktisk Cathrineholm
som eg har arva. Skrudd opp og festa på "kammers" som eg
sjølvsagt har kosa meg med på perla. Nøgd!


Og så var det gryteunderlag eller anna eg kan bruke det til. 
Og eksperimentering med strikkemønster og ankermønster
frå eit prosjekt på Strömsö. 


Snålt? Er perler berre for ungar? Neida. Hiv deg på
det du også! Skikkeleg kjekt putlearbeid og mange, mange
mulegheitar! 


2 kommentarer:

  1. Joda, har da brukt noen timer over perlebretta, både med barn og nieser/nevøer og tantebarn. Har aldri brukt strykejernet på dem da, men kanskje neste gang.. Fine bordskånere, nøkkelringer og skilt :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Perling er alltid gøy. Det går i bølger her hos oss. Hadde en stor perle helg under inn på tunet for et år siden, tror jammen jeg må inspirer de til det neste gang. Nøkkelhanker var en morsom ide!

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!