fredag, januar 29, 2016

Rocka veving TO




Eit lita rockeringsvevingerfaringsmelding. Dette er fyrste gongen
eg har prøvd meg på denne type veving. Egentleg fyrste gong eg har veva
sidan eg var lita faktisk! Då også likte eg godt å veve, men då på 
ein bitteliten trevev. Uansett så nytta eg meg av husholdningstråd og ein 
vanleg liten rockering frå leikebutikken. Den viste seg å bøye seg litt
og trådane glei litt rundt. Så teppet, som eg fekk vevd, vart litt skeivt. 
Eg nytta sengetøy og dongeri i strimler til dette. God gjenbruk!


Før eg var ferdig fann eg meg ein ny rockering, til nye utfordringar. 
Større og betre og meir haldbar. 


Slik vart teppet. Til ei lita korg. Eg hadde stramma inn ganske godt undervegs og difor
stramma det seg til ei korg i staden for eit teppe. Men den fekk sin funksjon!




Katten storkosa seg i si nye korg. Den passa nett fint. Og er mjuk
og god å ligge i. Neste prosjekt håpar eg vert eit teppe. Men med
tynnare tråd denne gongen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!