søndag, januar 17, 2016

Skattar frå lemen EIN


Eg har hatt meg ein tur på lemen. Dvs eit stort rom i andre etasje som enda står
ugjort. Der står det framleis lagra nokre ting etter bestemor. Og eg trur alltid
at eg har kontroll på kva som er der, men det har eg visst aldri. For det dukkar
stadig opp små skattar. Som nokre nydelege gamle blad, informative og vakre.
Her kan eg lære om oppvask og helautomatikk, og mykje anna rart.


Gammal utgåve av Vestlands landbruk, adressert til min bestefar Sigurd. 
1950 gitt. Og fin hønsereklame frampå!


Nynorsk ordliste, god og gammal. Kjekk å kikke i om
ein skulle lure på nokre eldre ord. Nynorsk ordliste burde
jo alle ha i hus og heim!


Og ein fin fin trehest. Som nok far min har laga i
yngre år. Ein ekte skatt spør du meg. Måtte fram på
spisebordet med ein gong. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!