onsdag, januar 06, 2016

Storslakt på Eskeland (hihi)


I desember gjorde eg desse funna på bruktbutikken på Husnes. Flotte
plastdyr og fine smøreknivar. Til ein slikk og ingenting. Men det var eg
som skulle leike meg med dyra, ikkje nokre ungar nei.


Det gjekk hardt for seg på kjøkenet den dagen. Brødkniv, skjærefjøl og halve kroppar
som låg her og der.


Med magnetar frå Clas Ohlson, ein god limpistol og litt ledig tid
så vart det utruleg kule dyremagnetar! Dei var ein del av eit kjekt
presangprosjekt der eg hadde fått ordna fine bilete, malt ei tavle 
og så festa eg bilete med dei herlege magnetane til ei minnetavle! 


Måtte testast på kjøleskapet først. Likte nok best grisen, 
men rompene er ikkje så verst dei heller! 
Gøyalt prosjekt som gjor stor glede, billeg og 
enkelt og kjekt! 

1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!