fredag, januar 29, 2016

TeppeGLAD


Dei som føl meg på instagram har allereie sett dette teppet her. Som eg drog
med meg bakpå sykkelen heim frå Kvinnherad ein dag. Ein dag fylt av ørlite
ekte lukke. Det har seg nemleg slik at dei på bruktbutikken Retro på Husnes
også sel varer laga av Kvinnherad Vekstbedrift i Uskedalen. Dei både syr, tovar, vev
og snekrar. Og anna. Eg har tidlegare kjøpt ei nydeleg grøn fillerye derifrå. Og
gleda var stor då eg kom over eit vevd ullteppe med nydeleg mønster. 
Eit solid handarbeid som ein sjeldan kjem over no til dags. 900kr betalte eg for det
og det betalte eg med glede. Mange timar har nok gått med i dette teppet
her. Fargen kjentes fyrst ikkje ut som min farge, men den har eg no blitt
svært glad i. Ein sterk og klår blåfarge, som på det lyseblå golvet mitt
vert ein fin kontrast. 


Teppe har fått landa under spisebordet mitt og gir ein lun stad til kalde føter.


Eg syns mønsteret var nydeleg. Ei helsing er sendt til Kvinnherad Vekstbedrift
og eg håpar dei lagar fleire slike tepper som kan glede fleire enn meg! 

1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!