mandag, januar 11, 2016

Vinnarbilete - og eit litt forsenka julebilete!





I sommar heiv eg meg på dette Instagramgreiene. Har ikkje hatt noko
interesse for slikt før, men det var før eg fann ut at det var jo på 
ein måte ein "lett-blogg", ein måte å legge ut små bloggbilete på, kort
tid tek det og moro er det. Og så kan eg følge spennande folk innanfor 
kreativitet, mat, gjenbruk og anna. Så eg heng fortsatt der inne. Og innimellom
tek eg med meg mobilen inn i grisefloren på Sæterbø. Det har blitt nokre bilete
der sidan i sommar, grisar er nemleg så snåle og svært fotogene dyr. Og det 
er jo kjekt å dokumentere Gilde Edelgris som du kanskje kjøper i butikken.
Uansett så tok eg med meg ei nissehue i floren på litle julafta. Og hadde
det litt moro. Grisane også, trur eg. Og eg merka bilete mitt med bygdagram 
(tag foravisa Nationen)
som eg gjerne gjer med gardsbilete og vips så var eg med i ein 
julefotokonkurranse! Og no hin dagen fekk eg beskjed om at eg 
hadde vunne den! Det var moro det og no ligg det ein liten artikkel
på Nationen.no om dette.
Her kan du ta ein snikkitt om du tør!

Her er to herlege bilete til frå grisefloren. Nokre svultne små grisungar som
forsyner seg av frukosten.



Og sjølv om grisungar no kjem i posten og må insiminerast manuelt, så vert
det her av og til gjort på gamlemåten med purker som ynskjer seg det.
Og rånen får oppleve litt lukke ein kvardag. Svært snodig å sjå på dette
her, det tok si tid og rånen kvilte heile si vekt på purka så lenge. Men
ho såg ikkje ut til å slite for det. Fascinerande med grisehald. 


1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!