mandag, januar 11, 2016

Vinterleg på Eskeland


Det er kanskje ikkje så mykje snø. Men det er litt. Og det er frost
i bakken. Og sola stikk innom. Så fint det er om dagane.
Det er sjeldan det er slikt her, så ein må nyte tida ute mens ein
kan! Det gjer i alle fall eg når eg kjem heim frå jobb.
Eg steller med dyra; hund skal ut, ender skal ha brød, hønsa
skal ha mat, egg skal hentast inn, ved skal hentast, hund skal
på tur, kanskje katten vert med. Det er godt det. 


Gamlehuset i kvitt og brunt teppe rundt. Og raudleg ettermiddagssol.


Når snøen kjem er det herleg mange fotavtrykk rundt på 
tunet. Fotavtrykka til endene er noko for seg. Dei vandrar
både her og der og ein ser for seg den vaglande gangen 
rundt om. 

2 kommentarer:

  1. Morsomme andetrykk i snøen! Og hærlig vinner bilde i nasjonen. God grisen det der:)Jeg priser også disse fine dagene i januar etter siste to måneder med regn og gråvær her på Trøndelagskysten! Fortsatt gode vinterdager til deg!

    SvarSlett
  2. Så artig med andespor i snøen, herlig hjulbeinte som jo ender er. I morgen skal vi få mer snø! Det gleder vi oss til! Her lager hundene engler i snøen. Herlig!

    Ha en fin januarkveld

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!