tirsdag, mars 15, 2016

Årets beste HAVREKJEKS


Dei ser trauste ut desse kjeksa. Fargelause og kjedelege. Freistar no ikkje.
Men smak då, og bli overraska! Dei som har fylgt bloggen min nokre stunder
hugsar nok at eg jakta på den beste havrekjeksoppskrifta. Men eg hadde
visst ein lang pause før neste prøving var i gong. Og denne gongen, etter
ei sjølvlaga oppskrift så er eg veldig nøgd! Skikkeleg gode kjeks, litt søte
kanskje, men det kan kuttast ned på. Store mengder rein havre, som då er
det viktigaste spør du meg. Og desse er gode i farten som dei er, eller med
nokre skiver brun eller kvit ost på. Vil du prøve? 

ESKELANDSHAVREKJEKS

2 dl sukker
100 g smør
2 dl surmjølk
6 dl havremjøl
3-4 dl kveitemjøl
1 ts bakepulver
1 ts hornsalt
litt salt

Rør smør og sukker kvitt. Tilsett surmjølk og mjøl og resten av
det tørre. Rør godt. Ha deigen ut på bordet og elt lett med kveitemjøl
til deigen har god konsistens. Kjevle ut fine flater og press ut
runde kaker med eit glas eller ei skål. Steik kjeksa på 175 grader i
om lag 10-15 minutt til dei er lett gyldne rundt kantane. Avkjøl
på rist og lagre dei i tett kakeboks. Klar til påsken! 

1 kommentar:

  1. Åhh, ummm, oppskrifta ser kjempegod ut. Eg får prøve med spelt

    Takk som deler

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!