tirsdag, mars 01, 2016

Bilethistorie - gamlehuset på Eskeland - TI


Leik med fargar. Det einaste som er kjekkare enn å male er å leike
med malingen. Det sette kosa eg meg med då eg sette i gong
med å male inngongspartiet mitt, eller vaskerhuset som utbygget
heiter. 


Her også plassbygd innredning og eit innhogg til oppheng av jakker
og anna. Golvet er skifer.






Kvite veggar og sjølvblanda grønmaling, samt grøne detaljar
i gardiner ga eit grønt og deilig rom syns eg! 


Siste vegg på huset fekk ny bordkledning. Utbygget har ikkje 
fått skifta bordkledning eller vindauge, det er planen å ta det
ein eller anna gong. 





Tunet i seinsommarsol og dyra kosar seg. 



Siste store prosjekt dette året vart hønsehuset. Søreveggen ramla nesten
av og måtte tas. Eg og min kompis Martin gjekk laus på dette og vart
gode snekkarar begge to. Her også er planen å ta framsida
på hønsehuset etterkvart. Mange planar, mange draumar. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!