tirsdag, mars 15, 2016

Frå vinter..


Desse årstidene me har her er nok til å bli filosof trur eg.
Eg vert overraska på ny og på ny, når ei ny årstid trer i kraft.
Eg likar dei godt alle, med sine lukter, med sine fargar, med
sitt lys og andre kjensler som heng med på lasset. Men våren,
eg trur jammen meg eg likar våren best. 


Det er eigentleg ikkje så mykje å sjå på. Bakkane er brune og
trea er nakne. Eigentleg ikkje så fint akkurat no. Men desto viktigare
er desse små teikna. Lukta som møter ein om morgonen,
den litt fuktige vårlukta. Som markerer vinter til vår. Sola
som lyser opp og som byrjar  så vidt å varme opp eit ansikt. 
Dyra som storkosar seg ute, Buster spring som ein gal på bakkane
for tida, eg trur han er lukkeleg. Og når ein etterkvart ser
desse små teikna, dei fyrste snøklokker, dei fyrste krokusar,
dei fyrste kusymre, kvitveis, løvetannar. Blada som sprett ut
i full fart, graset som klyv opp mot sola. 



Våren er for meg eit skifte i året trur eg, frå ein kropp som
er slått av til ein kropp som slår seg på att, som vil ut,
som vil male, vil bygge, som vil springe. 



Våren er i gong på Eskeland, ute på tunet, oppe på haugane, inne
i hagen, inne i huset. Og våren er på veg inn i kroppen min. Eg gler meg. 

1 kommentar:

  1. Naturen er i startgropa, elsker denne årstida

    Gleder meg til alt som kommer :-)

    Flotte bilder

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!