fredag, mars 25, 2016

Gode gamle røyrstolen


 Før jul hadde eg meg ei lita skattejakt på garden til grisebonden. 
Der fann eg til saman fire skikkelege røyrstolar med armelene. Mest
sannsynleg kjem dei frå den gamle husmorskulen på Fitjar og har blitt
redda frå å gå i boset av ein i familien. Stolane var flekkete av både maling
og olje og trengte sårt litt pleie. Så eg tok dei med meg inn. 


Og nokre månader seinare så var eg i gong. Treverket vart skrudd av og ramma
fekk seg bomullskvit maling. Til metall nyttar eg alltid Bengalakk, men også på
treverk er den heilt super og glansfull. Men då gjeld det å ta malingen utandørs!


Ein ettermiddag i sol og nokre få varmegrader var bengalakken i ein
herleg grønfarge på plass på penselen. 


 Eit nattbord og ein krakk vart med i same slengen. Også nokre
lysestakar og ein benk kom til etterkvart. Det er rart med det når
ein malar og likar fargen. 




Nokre av delane skulle skrus fast, andre skulle poppast. Heldigvis for meg
at eg har ein grisebonde som kan sine ting. Han hadde nemleg
ei poppnagletang og gjekk i gong med den oppgåva. På denne måten
fekk eg måla alt skikkeleg og festa alt skikkeleg att. Stolane vart knallkjekke
og lyser skikkeleg opp! Og er overraskande gode å sitje i faktisk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!