søndag, april 03, 2016

Vårsol


Vår. Når du berre vil inn og hive i deg noko middag og
så berre vere ute. 
Inn og haste i veg ein krutsterk kaffi og velge den mest
passande vårkoppen.


Eg pleier sjeldan å bruke mykje pengar på kjøpeblomar, men
påskeliljer og etterkvart stemorsblomar må eg alltid ha.
Dei pyntar opp og kan også brukast på ny. 
Gamle hermetikkboksar er supre potter det!



"Trädgårdskiltet" som Ernst Kirchsteiger har designa, presang 
frå ho Marianne frå Toten, har rusta seg veldig fint. Men eg veit no
ikkje om det stemmer heilt. For min del så er det kanskje "vill du bli
lycklig så skaffa et tun". Kjenner tunet er meir meg enn hagestell gitt. 



Det blømer godt blant krokusar i hagen. Og kusommaren som
eg har henta meg heim frå garden her og der. Har hatt meg ein 
runde på garden og ser at dei er ikkje kome så langt der enda.
Påskeliljene mine, dei gamle fylte, er også rett rundt svingen! 
Eg storgleder meg til dei blømer i sola! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!