søndag, mai 29, 2016

O herlege søndagspai!




Rabarbratid. Noko av det beste å bruke i både
saft, syltetøy og bakverk. Og no må ein hive seg
rundt om ein har ei rot i hagen, eller kjem over
fersk rabarbra på butikken. Eg måå berre bake rabarbra-
muffins, og eg måå berre lage saft. Men noko anna
som er knakande godt med rabarbra er den gode gamle 
smuldrepaien. Eg har skrive om den før her på bloggen,
men då hadde eg den meir sunne varianten med mindre
sukker og havregryn. Denne paien her er så god at
du kan lage den til søndagsdessert. Me har hatt den 
to søndagar på rad no med heimalaga vaniljeis attåt.
Steike så godt!

Smuldrepai med rabarbra

100 g smør
100 g sukker
100 g mjøl
1 klype salt

3-4 gode stilkar med rabarbra
litt sukker

For best resultat så plukkar eg inn
rabarbra dagen før. Eg skjer den opp i tynne
skiver og har den oppi ei skål, dryss litt
sukker over og la den stå og godgjere 
seg over natta. Deigen lagar ein enkelt
ved å smuldre opp smør saman med mjøl
og sukker og eit bittelita fingerklype med salt.
Set ovnen på 180 grader og ha rabarbra
i ei form og smuldredeigen over. Steik 
i ovnen til den er gyllen på toppen. 
Server med is, vaniljesaus eller krem 
om du vil. Og nyt søndagen og rabarbragleda
i livet!



1 kommentar:

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!