onsdag, juni 22, 2016

Benkeglede


Sjå den nye benken min? Vel, den er no ikkje heilt ny då. Me som driv
og pussar opp møblar pussar av og til opp dei same fleire gonger. Dobbel
glede over bruktfunna då. 


Denne telefonbenken, utan sete her, fann eg på SIM si 
gjenbruksavdeling for nokre år sidan. Eg tok det som ei
gøyal utfordring og ville gjere den kul.


Joda, den vart no litt kul. Og god pute fekk den. Men den
sto no i stova ei stund før eg ikkje visste heilt kor eg
skulle gjere av den. Den passa liksom ikkje inn syns eg. 


Så då eg var i gong med grønmalinga mi så heiv eg meg rundt og
malte beina til benken også. Skuffe og hylle reiv eg rett og slett
av og setet er no i bruk ein anna stad. Litt brei og god kryssfiner-
plate vart sagd til og skrudd på.


Madrassa eg har liggande på lemen fekk gjort enda meir i livet 
sitt gitt. Og litt vattert stoff vart stoppa på benken. 
Deretter gjekk det eit lyseblått laken, kjøpt i Finland til campingen
i fjor samt ei gamal blondegardin som eg har hatt liggande
i sikkert snart ti år no. 


 Og den vart heilt totalt forandra. Sjarmerande og romantisk. 
Og den fine grønfargen då. Benken er no i arbeid på soverommet.


Men eg tok for meg ein benk til. Denne benken "arva" eg, eller
redda frå ein container under rydding av eit hus i slekta. 
Den malter eg sjølvsagt gul.


Ååå, den var fin og gul! Men alt har sin ende. Eg hadde den
nemleg ståande framfor hønsehuset ei stund og den tålte
visst ikkje fukt. Plata var nemleg i sponplate og det svulma opp.
Men ein slik fin benk ville eg gjerne ha vidare. 


Så då vart den jammen meg stoppa den også. Med eit gamalt
ullpledd under og så ein kul voksduk eg hadde liggande over.
 No skal den tåle meir fukt men eg kjem nok til å passe på. 
God stemning i fine benkar! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!