søndag, juni 26, 2016

Eit grisete innlegg


Grisane har no vore ute på Sæterbø i to veker. Og dei storkosar seg. 
Og DET gjer eg også! Eg er sjølvutnemnd griseansvarleg, grisesjef og 
grisekommunikatør. Eg vert nemleg trekt ut til dei, i alle fall ein gong
til dagen, om ikkje fleire. Eg tek hunden Buster med bort for ein tur,
eg går bort i ein pause frå gardsjobbing eller maleprosjekt, eg går bort
når eg føler meg lei og litt deppa. Og grisane gir meg ro, dei gir meg
glede, ei oppleving av å vere tilstades her og no, dei gir meg kontakt. 
Terapi i utegrisar, det er sikkert og visst, og det opplevde eg grisesommaren
for to år sidan også. Fine og gode dyr desse her. 
Så her kjem eit grisete innlegg med nokre herlege bilete frå dei siste to vekene,
og kjenner eg meg sjølv godt så kjem det nok fleire av desse framover, slik
at de lesarar herved er advart. 






Grisane får seg litt matrestar i ny og ne. Så dei har innimellom real
matfest der borte med godsaker frå det me har kost oss med, det seg
vere jordbær, melon, nedsafta hylleblomar, gulrot og brød. Dei et det meste
og kosar seg med det vesle ekstra. Eg tok til og med bort nokre heile hasselnøtter
etter litt rydding på kjøkenet her. Og det var gøy det. Tygge av skalet før den gode
nøtta kom fram. Og grisar, dei likar utfordringar dei. 


Dette er ein av dei finaste grisane. Med eyeliner som eg kallar det. 
Nesten modellaktige auge. 


 Og så var det min favoritt då, Frøken som eg kallar ho. Dei er ikkje 
fullt ut trygge på kos og kløing enda, men ho her var tidleg trygg
på å få seg litt kos. Her lurer eg meg ned på ryggen hennar ei lita stund. 
Grisar likar eigentleg ein del kontakt, både prat og kos og varme. Men
det varierer sjølvsagt kor mykje dei får det. Eg har mål om å kommunisere
og kose mykje med dei. Kjekke vert dei og enda betre kjøt vert det no 
også trur eg. 


Og ei griserompe under tunge skyer kan vere beste kunst i seg sjølv. 
Dei har det grisegodt i alle fall. Og eg med. 

2 kommentarer:

  1. Griser er ålreite dyr, med andre ord. (",) Koselig med dyr.

    SvarSlett
  2. Så deilig herlig et innlegg. Får lyst til å fylle kommentarfeltet med masse hjerter. Griser er herlige. <3

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!