onsdag, juni 01, 2016

Hekleprosjekt


Det har vore lite kreative prosjekt på bloggen i den siste tida, 
det er vel kanskje ikkje tida til det med dei fine dagane me har
hatt i vår. Men noko putlar eg no på med då, som alltid. Sidan før
jul har eg planlagt ein sengegavl og grubla mykje på korleis eg skulle
lage den. Og i starten av april var eg jammen meg i gong med å hekle
ein. Naiv som eg kan vere tenkte eg at det kunne no ikkje ta så mange
vekene, vel, det kjennest som eg har hekla rundt og rundt i eit heilt
år, men no er det no ferdig, berre to månader etterpå. 


Sengegavlen skal måle 180 cm lang så eg starta opp med å hekle
ei rekke som var halvparten av dette. Eg hekla fleire enkle bestemor-
ruter og hekla dei så saman. Det er så mykje eg ikkje kan i hekling
enda så det fins nok mange fine måtar å gjere dette på,
men eg har ikkje alltid tid til å søke lærdom når kreativititen
boblar. 


Planen var å lage ein gul men allikevel roleg gavl. Men så var det 
desse hola i mellom rutene då. Så då gjekk det litt restegarn i 
kjekke fargar og ein del blomar vart hekla samt festa med 
fargerike knappar. Ein har det ikkje meir gøy enn ein gjer
det til sjølv!


Ingen fargesystem, litt skeivt og slikt, men eg må sei 
eg likar det godt. 


Og så var det berre å hekle rundt og rundt. Etterkvart så
vart teppet ganske stort og det tok laang tid å hekle ein runde
rundt. Eg gjekk jo sjølvsagt tom for den gule tråden eg hadde
kjøpt inn frå tidlegare og måtte kjøpe nye, og vips så
var den også tom. Så tre gulnyansar kan sjåast for det
trente auga! Eg tør ikkje rekne kor mange buntar med
garn dette teppet slukte. Men eg brukte no heklenål
nr. 4 så litt storleik var det no på stavane. 



Dette er dei siste bileta eg har teke, men eg har no hekla enda meir. Teppet
er no på storleiken ca 180 x 85, litt pluss for bretting og festing på gavlen. 
Og så har eg hekla litt meir gult langs den eine sida for at sengegavlen går jo
gjerne eit lite stykke nedfor overmadrassa. 
Så kanskje til helga vert det montering. Kryssfinerplate må sagast til og underlag
må festast på. Men eg gler meg til gul fest på soverommet!


2 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig til å se ferdig montert gavl, du finner på så mange morsomme prosjekter

    Inspirerende

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gleder med også til å se det ferdige resultatet. Og det med en rolig gul gavl var vel ikke helt realistisk, var det vel. (",)(",)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!