søndag, juni 26, 2016

Mi beste sommardrikk


Eg har laga ein del sortar saft og syltetøy opp i gjennom åra. Men 
den aller beste sommarsafta for meg er hylleblomsaft. Ikkje berre
den reine hylleblomsafta, den kan nemleg bli litt skarp, men eg 
har friske norske jordbær i også. Det gjer at den får ein sommarleg 
sødme i tillegg til det sukkersøte, det friske og det syrlege. 
Rein saft blanda med kolsyrevatn og nokre isbitar er noko av
det beste eg får å drikke sommarsdagen. Og heldigvis at ein kan 
lage litt ekstra og ta opp litt sommar utover resten av året også. 
I år har eg jammen meg laga seks porsjonar av denne oppskrifta!


Hylleblomsaft med jordbær

30 blomeklasar med hylleblom
2 store sitron
2 lime
1/2 korg friske jordbær
1,5 kg sukker
1,5 liter vatn
50 g sitronsyre

Plukk inn blomar og ha i ei stor panne eller bolle. Kok opp vatn med sukker
og sitronsyre og sjå til at sukker og syre løyser seg godt opp. Har du økologiske
sitron/lime så er du heldig, elles så kan du vaske godt av dei før du skjærer 
dei opp i tynne skiver. Skjær opp jordbær i tre-fire skiver per bær. Ha dette 
over hylleblomane og hell over sukkervatnet. Kjøl ned og la det stå kaldt i 
tre døger. Sil av og hell på flasker eller glas, ikkje heilt opp sidan det skal
i frysen. Det går dessverre ikkje an å hermetisere safta, men samtidig så held
ho på den gode smaken betre når ho er fryst. Nyt sommaren på drikkande vis! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!