onsdag, juni 15, 2016

Sirupsinspirasjon


Vart du ikkje inspirert til å lage sirup i fjor? Då får eg 
prøve på ny i år. Sirup kan egentleg likestillast med
saft og syltetøy; ein kan nytte naturen og hagen, 
ein får fram gode smakar og fargar
og det gir ein ekstra piff på måltidet. Og ja, det 
er vel kanskje mest søte måltid som får sirup på seg men
så går det også an å ete ei pannekake med sirup i staden for 
den isen, den posen smågodt, den sjokoladen og anna. 
Heimalaga saft, syltetøy og sirup er ikkje farleg, det er mykje
anna rart me kanskje heller ikkje burde putte i oss. 
Nok om det. Denne veka har eg forska fram ein ny sirup.
Dei siste stilkane av rabarbra er henta inn, hylletreet har
byrja så vidt å bløme og i urtebedet veks det mynte. 2-3 stenger
rabarbra, ein god neve mynteblad samt 4-5 blomar dekka eg 
så vidt med vatn, ga eit oppkok, sette lok på, 
lot det stå kaldt i eit døger, silte av og kokte opp med
sukker. Om lag 2 deler sukker til 3 deler vatn er greit.
Så koka eg opp, skumma av og då sirupen var passeleg
i konsistens så helte eg den på reine og varme glas 
og flasker. 


Hjelp, eg druknar i sirup! Til ære for fotografen. 
Men sirupen var god, med lett smak av hylleblom, 
god smak av rabarbra og ein god sidesmak av mynte. 
Herleg kombinasjon, angrar ikkje på den! 
God sirupsinspirasjon til deg!

1 kommentar:

  1. Nam, nam! Herlig inspirasjon!
    Denne våren og forsommeren har vært så travel med alt mulig annet enn matauk
    Men neste år..

    Fantastisk bilde det øverste :p

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!