onsdag, juli 20, 2016

Eit glimt av min sommar


Stoore villjordbær frå hemmeleg stad.



Ekte fiskelukke. Med bøtta full av makrell. Eller for å vere heilt korrekt: nokre
makrellar og ein del pir. Eg eelskar makrell, så lenge eg elskar den, for 
plutseleg er eg lei, men akkurat no, for så lenge, eelskar eg den.


Ein liten til Frensur som takk for at han passa huset imens. 



Sommar på Sæterbø er å gå tur opp til gamlehuset og å sjå til
angusane med det same. I fjor heldt dei seg langt vekke frå meg, no
er dei meir nysgjerrige. Eit godt teikn.


Bilete frå instagram: Yoga lotus light gross. Grisane byrjar å bli ekstra
kosete og sosiale no. Og det er jo alltid eg!


Kveldsstemning med mørke skyer, låg sol og fine geitrams.



Året har på ein måte vore i unntakstilstand. Eg fekk ikkje sådd og planta det 
eg ville, alt stod på halv åtte. Men nokre vekstar kom seg og her er resultatet:
store planter som spyr ut squash og anna i drivhuset! Gode på grillen!


Har du sett kvite blåklokker før? Eller kvitklokker? I ei skitten arbeidshand?



Bærtid og baketid. Mine faste muffins må til når bæra er klare.


Og besøk frå det store austland høyrer også heime. 



Med gode sommarfrukostar, krutsterk kaffi, surdeigsbrød på gong og
lesing av svenskeblad. 




Drama på Sæterbø. Me fanga ei rotte, ei lita ei, serverte den på sølvfat til 
Frensur og så var sjølvsagt ikkje Frensur i noko jaktmodus nett denne dagen.
Me fekk teke rotta allikevel. 

Sommar er vanlege dagar, regn og sol, godt humør og dårleg humør, dagar
med mykje energi og dagar der ein er tømt heilt for krefter. Slik er i alle fall
sommaren for meg! Men det viktigaste er å kunne styre timane heilt sjølv, at
dagane er annleis enn jobbkvardagar og kanskje ein legg seg litt seinare og søv
litt lengre. Det er godt å lade seg på til resten av året det. 

2 kommentarer:

  1. Herleg kjøkenfarge! God sommar frå AnneMa

    SvarSlett
    Svar
    1. God sommar til deg også AnneMa! Kjekt å høyre frå deg :-)

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!