søndag, august 14, 2016

Eit hobbyrom tek form


Ferdig resultat! Minus golvlister som kjem på i etterkant. 


Rommet hadde tidlegare både vore kontor og soverom. 
Med mørkt takpanel på skråtaket, gulna lister rundt vindauget
og dør samt ein hudfarga malertapet på veggen så freista 
ikkje dette rommet å flytte inn ting og tang i. Så eg heiv meg
rundt og fekk sett i gong. 


Ein del av tapeten var riven  og holete og eg kunne
berre rive ned ein stor bit. Eg hadde nemleg alternativet
klart men det kjendes no litt dramatisk ut allikevel. 


Veggane og lister fekk seg grunning og listene
og karmar fekk Lady kvitmaling i fargen bomull, som
eg har nytta mykje. Veggane fekk fargen lysblå,
med litt turkis i seg, som eg blanda saman sjølv. 
Det er knallkjekt å blande seg fram til farge sjølv
og så er det greit å nytte malingsrestar som ein allereie
har.


Og så var det dette gøyale då. Fiskeplakaten min som eg
har hatt nokre år vart rett og slett limt på veggen. 
Det same med fine ark frå to florabøker eg har spart
opp til dette: Nyttevekster i farger (1957) og Planter i
folkemedisinen (1976). Akkurat her hadde eg ingen
system i det heile, eg limte opp ark eg hadde klar. Nederst
vart det ark med skrift og enkle strekteikningar. Det treng
ikkje alltid vere perfekt, men det er kjekt når det er litt leikent
og heimalaga! 


Arka vart limt på med ei blanding av trelim og vatn samt
at dei fekk eit strøk lakk over seg etterpå for å halde seg betre
og å få lett glans. 



Og er det noko eg lurer på så er det berre å gå inn på kontoret 
og leite etter blomar eller planter! 

2 kommentarer:

  1. En sånn vegg skal jeg også lage en dag. Har samlet meg et par florabøker som ligger klare her også. Den med planter fra folkemedisin tror jeg at jeg skal lete etter. Veggen din ble kjempefin!
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett
  2. Kjempefin vegg! For en utrolig god ide! Hilsen Linn

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!