søndag, august 14, 2016

Teiebær



Eg var ute på min daglege tur med Buster då eg plutseleg la
merke til noko raudt som lyste mot meg. Det såg nesten ut som rips
eller forvokste raude molter. Og blada passa ikkje til å vere molteblad
så eg blei særs nysgjerrig. Takka vere google fann eg namnet: 
teiebær eller tågebær! Skal visst finnast over heile landet men er 
relativt sjelden i sørlege Noreg. Eg fekk høyre at bæra var 
meir vanlege å ha plukka på tur i nordlege strøk. 


Det var faktisk litt å plukke der eg fann dei og eg fekk med meg 
litt heim i ein pose. Bæra er ganske sure og har ein stor stein i seg,
men attåt litt sukker vart dei veldig gode! Kjekt å prøve! 
Andre som har erfaring med desse? 

1 kommentar:

  1. Da jeg var lita brukte vi å plukke denne og lage syltetøy i dokkehuset. Det var selvsagt verdens beste syltetøy, men det var ellers ikke noe som noen verken sylta eller safta på grunn av den store og litt bitre steinen. Togebær, kalte vi det. (",)

    SvarSlett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!