søndag, oktober 30, 2016

Fitjarloppis





Tjohei! Hausten loppemarknad på Fitjar var endeleg komen. Eg har vore på 
loppis på Fitjar før og dei har eigentleg alltid vore bra. Men av ein eller anna 
grunn hadde eg ikkje så høge forventingar denne gongen. Men pengar var med
og fine venninner til kaffikos etterpå. Og jommen vart det nokre kjekke kupp på
meg! Det siste eg kjøpte før eg reiste heim var nemleg denne her! Cathrineholm
Lotus kaffikanne! Den sto oppført til budrunde og startpris på 500kr. Eg kikka på
den og gjekk fint forbi. Men då klokka nærma seg eitt så var det ingen som hadde
skrive seg opp ein gong. Kor kom denne til å hamne då? Eg spurte fint om eg kunne 
få skrive opp eit lågare bud. - På kor masse då? spurte ei dame. Eg kikka i lommeboka
og registrerte 350 kr. Og skreiv opp det. Og jommen fekk eg den med meg. Jøye meg. 


Kjelen kjøpte eg på Fitjarloppis eit tidlegare år faktisk! No står dei fint
i lag på hattehylla på kjøkenet.



Denne gule kanna vart eg også kjempeglad for å finne. Den vesle fløytemugga hadde
eg i frå før og eg likar så godt form og farge. Det er Figgjo Flint sin serie Smørgås,
som ikkje så ofte er ute på marknaden.


Nokre fine fat. Det blå er ikkje noko spesielt merke, men veldig fint syns eg. 
Det kvite er eit veldig gammalt fat med merke Egersund Fayance Blåd Tråd 
bakpå. Dei øverste er Figgjo Flint i mintblå med gullkant. Skjønne. Små tallerknar
er veldig fint å ha forskjellige av syns eg. 


Ein gammal kakeboks. Det får ein aldri nok av. I alle fall når ein bakar ein del!


Og denne pyntegjenstanden. Eg har faktisk nett knust ein liten fisk eg hadde frå
før, den har eg hatt i fleire år etter å ha kjøpt den på loppis i Bergen. Denne
betalte eg 30kr for. Den er kanskje for spesielt interesserte, eg syns den er tøff,
og eg ser den er prisa ein del høgare på bruktbutikkar faktisk. 
Og det vart ein del andre kjøp også. Ein del bøker, nokre kjøkenting, ein lampe
med manglar, ein duk med meir. Så alt i alt støtta eg Fitjar Skulekorps med ein
del kroner og dagen vart veldig kjekk! 

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått tak i, de der Smørgåsmuggene har jeg aldri sett før, kjempefin fasong på de, minner litt om alkemuggene til Egersund Fayance. Kakeboksen var også veldig søt! Kjekk dag dette forstår eg

    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Smørgåstallerknane er nok ganske kjedelege. Men desse muggene er nydelege!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!