søndag, oktober 30, 2016

Og det vart GRØNT


Då var eg ferdig gitt! Vart det slik som planlagt? Å nei du. Men det vart
ganske så bra! To furumøblar fekk heilt nytt liv. Eit grønt liv. Kjøpmannsdisken
fekk den originale grønfargen. Skapet såg eg ikkje kom til å bli fint med den tynne
grønfargen. Den dekka lite og vart tydeleg skjoldete. Eg starta difor opp med
blanding av maling, noko som er ei ganske så kjekk affære. Malingen dekka då
meir og var kjekkare å male med. Og eg kunne utforske nyansar. Dette vart det
ferdige resultatet på skapet. Fyrst malte eg med ein lysare grønfarge men det kjentes
feil ut med for mykje pastell. Denne landa eg på med akkurat nok grønfarge att.



Dei gamle handtaka frå Jätteloppis i Sverige fekk kome i arbeid. Heilt
noko anna enn desse bondemøbelhandtaka som var frå før (sjå tidlegare innlegg).


Skapet fekk kvitmaling inni. Og så gjekk eg for å kle opp glaset med "gardin".
På loppis i går fekk eg tak i ein billeg blondeduk i naturkvit. Den passa fint.
Eg målte opp, klyppa opp passelege strimler og festa med stiftepistol.


 Skapet er klart til lagring att! Det som eg vil vise fram har eg som regel på kjøkenet.
Så inni her står vanlege vinglass, noko servise og anna som ikkje trengs å visast fram.
Med gardiner kan ein lure inn anna også. 


Og kjøpmannsdisken då. Den vart tydeleg annleis! Den var skeiv og skranten og skuffene kolliderte
med kvarandre. Den hadde også noko fuktskader og fleire skuffer måtte limast. 
Alle skuffene vart demonterte og alle skuffefester vart strama opp. Under fekk den
hjul og dei gamle føtene gjekk i ovnen. Disken fekk fem strøk
maling og ein kan sjå at fargen ikkje er jamn enda. Men det gjer den også veldig fin.
Det minnar litt om gammal linoljemaling som gir farge men ikkje dekkar heilt. 
Det kjem også heilt an på lyset korleis fargen er. 



Den vesle krakken har hatt mange forandringar. No måtte den
få litt av grønfargen frå skapet. For å bruke opp restane. Grønt og
fint i stova no! 

2 kommentarer:

  1. Friskt og freidig! Du er tøff, de ble veldig fine. Og grønt x 2 (gjenbruk og grønt). Akkurat som vi liker det!



    SvarSlett
    Svar
    1. Vart ikkje så fine bilete, dårleg med lys i heimen no. Men grønt ja! Og fekk no litt anna kjensler for det skapet, er rart med det når ein maler det slik ein vil. Då går det frå kjedeleg og grått til flott!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!