torsdag, desember 29, 2016

Året tjueseksten


Kva har skjedd dette året? Mykje. Lite. Det er mange saker å lese
om på bloggen her. Til dømes gjennomgongen av gamlahuset. Som
førebuing til flytting til Sæterbø. Mykje har eg malt og pussa opp, noko
har eg snekra, nokre møblar har blitt trekte om. 
Litt har eg hekla, litt har eg vevd, bittelitt broderi har det blitt også. På 
matfronten har det skjedd forskjellig; vannkefir, surdeigsbakst, kefirmjølk,
forskjellige ostar, heimalaga is og mykje anna. Eg har vore i Allers og i 
nynorskbladet Øyamål. Eg har reist avgårde til store Italia og via landevegen
til Lofoten og svenskeloppisar. Og ikkje minst, eg har plukka forskjellig, teke bilete,
sylta og safta og forsvunne inn i dei fine kvardagsaktivitetane. Og eg har hengt
mykje med fine dyr, og forsvunne inn i det å leve her og no. Så her kjem året 
i bilete, men denne gongen berre med dyr! 


Sol og vår på Eskeland. Hønsa storkosar seg. 


Rottefangst og herremåltid for Frensuren! 


Det har kome mange nye grisar inn i livet mitt! Ingen grisar er skjønnare
enn dei heilt nyfødte, vakre små og rosa byltar. 


Og årets lamb på Eskeland. Alltid noko å vente på, dei fyrste
lamma på bakkane. Akkurat det saknar eg, å ha sauge og å få lamb.


Nokre ender som hadde lurt seg ned under utedoen for å legge egg. 
Og dei måtte hentast opp. 


Eg er vel ikkje heilt for å kle opp dyra sine, men då eg måtte
klyppe Busten om vinteren måtte det til med ei strikkajakke. 


Inge sine siste dagar etter å ha blitt banka og psykisk nedtrakka
av hanane på Sæterbø. Då kom han seg aldri heilt opp att og endte
i grava. Ein av dei mest spesielle dyra eg har hatt det. 


Ein katt som gjerne vil vere med på handarbeidet! 


Kyllingar vintersdagen. Alltid like kjekt! 



Så var det å bli kjend med angusane på Sæterbø. Her har eg ei
stund med sjølve stuten. Som eg etterkvart vart ganske så redd for. 
Så det kjem nok sikkert ikkje fleire slike bilete! 


Me vart så lei av at endene gjekk inn til hønsa, åt opp maten deira og berre 
hang der at me laga til ein eigen liten hybel til dei. Med halm og dam og greier. 
Litt rart å ikkje ha dei gåande rundt, men dei kosar seg der oppe på haugen. 


Og så var det utegrisane då. Ein gong surra Buster seg inn til dei, sikkert på
jakt etter lukta av rotte. Og grisane fulgte med, rett i rompa på han. Det var ein
morosam seanse for å sei det slik. Er nesten som hund møter hund dette her. 


Angusane i haustsol. Ikkje berre berre å kome seg forbi desse her med hund på
veg til ettermiddagsturen nei! 


Gøyale fotoprosjekt. Fyrst kaffi med grisane, så kaffi med angusane! 


Og jordbær til Elvis. Og Elvis endte som mat sjølv i den beste hanegryta!

Fjelltur med mann og Bust i Lofoten! 


Ikkje ein ekte hest, men det næraste eg har vore ein hest i år,
min fine Dalahest! Kjøpt på svensk loppis ja! 


Mange fisketurar har det blitt og frysen full av makrell, sei og anna. Kjekt!


Og enda fleire kosestunder med utegrisane. Med og utan kjeladress! 


Rottemeisterskap på tunet. 


ATV-meisterskap på tunet for kvinner og hund. 


Akk. Alltid like herleg. 


Slevande nøgde kyr på beite! 


Og unghanar som aldri lærte seg å sove innandørs, men
å klatre opp på taket på blåbilen min. Den har framleis skrapemerker,
men så skal den også då på dynga til våren. 


 Obligatorisk blåbærtur med hund og niste. 


Alltid fest når bananane nådde grisebeitet! 

Eigentleg alltid fest for grisane. Ååå, eg gler meg til neste sommar
og neste utegrisar! 

Og eg gler meg generelt til sol att. Ettermiddagssol, kveldssol, solnedgongar,
turar med Frensur og Buster. 


Det vart nokre fjellturar på Frensur i haust, før det vart for mørkt. 


Og til slutt, eit lite hare eller katt?- bilete. 
Nei, heilt klart, eg har menga meg med mange nydelege
dyr i år! Og satsar på at det vert meir av det til neste år også! 

4 kommentarer:

  1. Det har vært artig å følge deg og prosjektene dine i 2016. Ha et flott 2017! (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i lige måte! Som eit seint svar herifrå! Går litt i rykk og napp på bloggen her :-) Kjem nokre kjekke prosjekt dette året også tenker eg:-) Hos deg også tenker eg!

      Slett
  2. Så koselig innlegg. Mye kjærlighet i bilder og ord!
    Gleder meg til mange fine opplevelser på bloggen din i 2017

    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og i lige måte Elisabeth!!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!