tirsdag, desember 27, 2016

Romjulsprosjekt


Endeleg var julemiddagane ete opp. Og stormen Urd hadde lagt seg. 
Eg ville ut og putle på litt, slik at fridagane vert nytta til noko kjekt noko! 
Eg hadde nokre alternativ til prosjekt, og valet falt på den gamle kommoden
som eg tidlegare har henta frå garasjen oppe på Sæterbø. Jau, flaut å seie
det, men eg henta den i sommar, men eg lova bonden å ikkje sette i gong 
med den før eg var ferdig med kjøkenet. Og kjøkenet tok jo si tid og
då var eg jo i gong med andre ting, og så jobb og så gjekk hausten gitt. 
Men eg har langt i frå gløymd den, den har lagt der bak i hovudet mitt! 
Kommoden er skikkeleg heimalaga, som det meste jo var før i tida. 
Men ein ser det verkeleg på handtaka på skuffene, som rett og slett
er spikrar, enkelt og sjarmerande. Men før kommoden skal inn i hus så 
trengte den ein vask og før vask må den ryddast. 
Skuffene var fulle av all slags rusta ditt og datt. Mykje skrot og nokre
sjarmerande ting. Eg tok vare på nokre få ting, sjølv om eg ville gjerne
ta vare på mykje meir. 


Litt hudkrem nokon? Tørr i kjakane? 


Ein bitteliten hestesko og ei herleg rusta skei. 
Rust altså, så flott det kan vere. 


Ein gammaldags hengelås med tilhøyrande, men øydelagt nøkkel. 
Og ein knapp. Med rusta bakside. 


Små rare skattar. 


Søte små skuffer i ulik storleik med herlege handtak. 
Då var nytt prosjekt i gong! 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ting tek tid! Men det kjem snart ut, må berre bli ferdig med alt først ;-)

      Slett
  2. Spennende prosjekt dette da!
    Og den lille hesteskoen? Jeg fant en maken i ei branntomt da jeg var på Kleiva i desember. Er den brukt på hest, eller hva tror du?
    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er nok sikkert brukt på hest ja, men veldig liten då. Herleg funn!

      Slett

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!